Monday, August 6, 2018

1 Efektívne odborné poradenstvo v oblasti marketingu on-line!

Táto služba zahŕňa konzultáciu šitú na mieru, ktorú poskytujem cez Skype (v angličtine alebo taliančine). V rámci nej sa budeme venovať témam, ktoré ťa zaujímajú, ako sú napríklad tvoj marketing, SEO, SEM, Google Adwords, reklama alebo otázky týkajúce sa tvojho podnikania.

Ako konzultácia funguje?

Priprav si zoznam tém, ktorým sa chceš venovať a e-mailom mi pošli otázky. Budem sa môcť pripraviť vopred a počas konzultácie tak nebudeme strácať drahocenný čas. Možno sa nám nepodarí dostať ku všetkým detailom, ale vždy je lepšie mať pripravených čo najviac otázok.

Poradenstvo v celkovej dĺžke 1 hodinu a 30 minút poskytujem v rámci dvoch konzultácií.

Prečo dve osobitné konzultácie?

Mnohí kolegovia ťa po ukončení marketingovej konzultácie nechajú odkázaného na vlastné sily. „Toto musíš urobiť pre tvoj internetový marketing. Ďakujem. Dovidenia!“

Ja si chcem byť istý, že si moje odporúčania správne uplatnil a že dosiahneš požadované  výsledky.

Práve preto trvá prvá konzultácia 1 hodinu a po mesiaci sa budeme počuť v rámci druhej 30-minútovej konzultácie, aby sme zanalyzovali situáciu.

Koľko to stojí?

Cena za poradenské služby je 399 €.

Ak si myslíš, že cena je vysoká, zamysli sa nad tým, čo ponúkam. V rámci poradenstva ti poskytnem množstvo rád a možno ti bude stačiť jediná myšlienka, ktorá ti pomôže zarobiť viac ako je samotná cena konzultácie a dosiahneš dlhodobý nárast príjmov.

Rozhodnutie je už len na tebe. Môžeš zostať na mieste a obviňovať ostatných za to, že tvoj biznis nefunguje alebo vstať, zariskovať a pokúsiť sa veci zmeniť.

Čo ak budem potrebovať viac času?

Žiadny problém. Možno bude potrebné porozprávať sa o niektorých témach častejšie, aby sme sa uistili, že ideme správnym smerom. Presne ako počas mentoringu.

V takomto prípade je cena za každú ďalšiu hodinu len 199 €. Na uplatnenie tejto zľavy na ďalšie konzultácie sa vyžaduje rezervácia najneskôr do 30 dní od predchádzajúcej konzultácie.

Čo hovoria moji zákazníci z rôznych krajín?

Nezáleží na tom, či podnikáš na Slovensku alebo v zahraničí. Viem ti pomôcť so slovenským, talianskym aj anglickým marketingom.

Prečítaj si názor tých, s ktorými som pracoval…

olegAngelo je úžasný profesionál, ktorý dodržiava termíny a nezastaví sa dovtedy, kým všetko nedotiahne do úspešného konca. Okrem toho je to aj skvelý človek, s ktorým sa veľmi dobre pracuje. Časom sme si vytvorili priateľský vzťah, ktorý je oveľa dôležitejší ako ten pracovný. ★★★★★

– Oleg Cepak (marketér, Chorvátsko)

 

Si pripravený posunúť sa vpred?

Mojim hlavným zdrojom príjmu nie je marketingové poradenstvo poskytované na diaľku. Mám zamestnanie, ktoré si vyžaduje moju stálu prítomnosť. Z tohto dôvodu mám veľmi obmedzené časové možnosti. Môj čas venujem len skutočne odhodlaným osobám. Ak hľadáš spôsob ako zarobiť rýchle peniaze, hľadaj niekde inde. Neviem ti pomôcť.

Mám k dispozícii len 3 konzultácie za mesiac, takže ma, prosím, kontaktuj vopred.

Môj aktualizovaný kalendár:

Kalendár konzultácií

január 2018
plne obsadené
február 2018
dve konzultácie
marec 2018
plne obsadené
apríl 2018
jedna konzultácia
máj 2018
jedna konzultácia
jún 2018
jedna konzultácia
júl 2018
plne obsadené
august 2018
plne obsadené
september 2018
jedna konzultácia
október 2018
dve konzultácie
november 2018
tri konzultácie
december 2018
jedna konzultácia

 

Teraz je rad na tebe

Ak máš záujem o marketingovú konzultáciu on-line, vyplň nižšie uvedený formulár. Pokojne napíš aj otázky, ktoré sa chceš opýtať.

Odpoviem ti hneď, ako to bude možné a ponúknem ti aj možný dátum konzultácie šitej na mieru priamo pre teba.


  • Detaily
    Meno Priezvisko
  • Email
  • Správa

1 Efektívne odborné poradenstvo v oblasti marketingu on-line! syndicated from https://espressotriplo.com/

No comments:

Post a Comment